1.del:
- Uvod, predstavitev, načrt. 15 min
- Opredelitev igre in igrače ter njen pomen v posameznih razvojnih obdobjih predšolskega otroka. 1h
- Senzorno dojemanje otrok, čutila in senzorična igrača. 1 h
2. del
- Dnevna rutina: opredelitev in tolmačenje dnevnega reda v vrtcu, stališča strokovnih delavcev/otrok glede prehranjevanja in počitka v vrtcu (predstavitev raziskave). 2 h
- Možnosti implementacije senzorične igrače v posameznih segmentih dnevne rutine. Dobra / slaba praksa. Izkušnje. Diskusija. 1 h
3. del
- Delavnica: načrt (skica, opredelitev, namen) za izdelavo lastne senzorične igrače iz naravnih materialov za uporabo v skupini, glede na področje dnevne rutine in starost otrok, 7 skupin: 0,5 h
- Predstavitve posamezne skupine: 1 h
Ciljna skupina
Vzgojitelji/ce v vrtcih, starši vrtčevskih otrok.
Seminar vodi
KATJA KRK, mag. prof. pred. vzg. (Vzgojiteljica predšolskih otrok in raziskovalka področja senzornih sredstev za celosten razvoj otroka. Mama, pisateljica, predavateljica ter zagovornica otroka kot aktivnega raziskovalca lastnega življenja.).